.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدوديت هاي ترافيکي از امروز

فرمانده پليس راه کشور بر دقت بيشتر رانندگان در موقع برگشت از سفر تاکيد کرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ،سرهنگ عليرضا اسماعيلي گفت: با توجه به اتمام مرحله اول تعطيلات نوروزي و گنجايش نداشتن بعضي از محورهاي شمالي مانند هراز و چالوس - کرج، به منظور افزايش ظرفيت عبور و مرور، ممنوعيت ترافيکي در اين محورها اعمال مي شود.
وي با اشاره به اينکه بيشتر سوانح رانندگي در چند روز اخير ناشي از سرعت غيرمجاز و انحراف به چپ بوده است، افزود: پليس راه در اجراي تدابير پيشگيرانه خود با تخلفات مخاطره آميز، بدون اغماض برخورد، و به توقيف خودرو، ضبط و پانچ گواهينامه و قفل زدن چرخ خودرو اقدام خواهد کرد.
وي با بيان اينکه هزار و صد دستگاه کاميون و وانت بار از زمان اجراي طرح نوروزي به علت حمل مسافر در قسمت بار توقيف شده است، گفت: ماموران پليس راه از امروز با رانندگان وانت بار و کاميوني که در قسمت بار وسيله نقليه خود، مسافر حمل کنند پس از اعمال قانون و تخليه مسافران، با شدت بيشتري برابر مقررات برخورد خواهند کرد.
سرهنگ اسماعيلي در ادامه به اعمال محدوديت ترافيکي از امروز اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 امروز در محور کرج - چالوس و از ساعت 13 در محور هراز، يکطرفه انجام مي شود.
وي اضافه کرد: براي تردد انواع کاميون، به استثناي کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسدشدني، از ساعت 8 تا 24 امروز در محورهاي هراز، فيروزکوه، قزوين - رشت و ساوه - همدان محدوديت ترافيکي اعمال خواهد شد.
اسماعيلي با اشاره به توقيف 19 هزار و 936 دستگاه خودروي رانندگان متخلف از آغاز اجراي طرح نوروزي تاکنون گفت: در اين مدت 4491 جلد گواهينامه رانندگان متخلف نيز ضبط شده است.
فرمانده پليس راه کشور به رانندگان توصيه کرد در هنگام انسدادهاي مقطعي صبور و شکيبا باشند و براي حفظ جان خود و ديگران از سرعت و سبقت غيرمجاز و انحراف به چپ جداً خودداري کنند.
وي خاطرنشان کرد: شماره تلفن 88255555 مرکز کنترل ترافيک پليس راه کشور به صورت شبانه روزي اطلاعات وضع محورها را در اختيار هموطنان قرار مي دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.